Subject: Puurkaevu manteltoru ja filtri ülemineku purustamine lõhketöödega
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 09:16:34 +0200

Tere.
Vastavalt Lõhkematerjaliseaduse § 32 lg 9 sätestatule annan teada, et
homme (21.03.2025) on plaanis lõhketöödega purustada ca 105 m sügavusel
puurkaevus manteltoru ja filtri üleminek, et oleks võimalik puurkaev
hiljem tamponeerida. Puurkaev 72131 asub Lääne-Virumaal,Vinni vallas.
Töödega on plaanis alustada orienteeruvalt 11:00. Juhul, kui kõik läheb
plaanipäraselt, siis peaksid tööd orienteeruvalt 13.00-14.00 paiku
lõpetatud olema.
Tööd on kooskõlastatud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametiga ja
teostatakse vastavalt lõhketöö projektile, mis vastab
lõhkematerjaliseadusele. Ohutuse tagamiseks on lõhkamiste ajal väljas
mehitatud valvepostid, kes piiravad vajadusel lühiajaliselt lõhketööde
ohualas ehk puurkaevust 50 m raadiuses liikumist.
 
Lugupidamisega,
 
Mikk Baškirtsev
Lõhketööde objektijuht
BalRock OÜ
&#43;372 53020960