Subject: LC5526 Tammepõllu, Nüpli küla, Otepää vald elektriliitumine
From: "Viiard, Richard" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 16:41:20 +0300

Tere!

Kirjutan seoses madalpinge elektriliitumisega Tammepõllu kinnistul Nüpli
külas. Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks projekti dokumendid.
Tööde käigus rajatakse olemasolevast alajaamast uus maakaabelliin kuni
projekteeritud liitumiskilbini.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Richard Viiard

Kagu piirkonna

Välisvõrkude nooremprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 55649549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.