Subject: Notarite Koja arvamus maakatastriseaduse jt seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Aug 2026 16:57:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esitame Teile arvamuskirja maakatastriseaduse muutmise ja sellega seonduvalt 
teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta (lisatud failina).

Lugupidamisega

Notarite Koda

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 8. juuli 2026 12:09
Adressaat: Tartu Maakohtu kinnistus- ja registriosakond 
<[email-masked]>; Eesti Korteriühistute Liit <[email-masked]>; 
Eesti Omanike Keskliit <[email-masked]>; Eesti Geodeetide Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit 
<[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; Eesti Planeerijate Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Arhitektide Liit <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli Õigusteaduskond <[email-masked]>; Eesti Pangaliit 
<[email-masked]>; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>; Eesti 
Maastikuarhitektide Liit <[email-masked]>
Teema: Maakatastriseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste 
muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Maakatastriseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste 
muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 08.07.2026

Registreerimise number: 2-2/2397-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee