Subject: C-234/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 12:25:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/199
Kohtuasja number: C-234/25
Vastuse kuup�ev: 19.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: digitaalse infosisu tarnimine; digiteenus; lepingust taganemise 
�igus; tarbija �igused
�iguslikud vormid: direktiiv 2011/83/EL; direktiiv 2019/770; direktiiv 
93/13/EM�; direktiiv (EL) 2019/2161

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8140

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium