Subject: Ed: Supluskoht
From: Getter Kuldmäe <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 14:00:58 +0300

Tere

Palun registreerida.

Suured tänud juba ette

Getter

Saatja: Sulev Süvari <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. mai 2026 13:18
Adressaat: Getter Kuldmäe <[email-masked]>
Teema: RE: Supluskohad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pühajärve rand avalikult avatud 01. juuni kuni  31.august.

Rannavalvet teostab AS G4S

Rannavalve tööajad 01.06 – 31.07   10.00 kuni 21.00 ja 01.08 – 31.08
10.00 kuni 20.00

Veeproove võtab Eesi Keskkonnauuringute Keskus OÜ

Kokkulepitud veeproovide võtmise ajad on: 19.05, 16.06, 14.07 ja 11.08

Lugupidamisega

Sulev Süvari

Mob.50 15 994

From: Getter Kuldmäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 20, 2026 12:09 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Supluskohad

Tere

Telefonivestluse jätkuks ootan supluskoha seirekalendrit.

Juhime tähelepanu, kui veeproovis ületavad mikrobioloogilised näitajad
normi, tuleb lühiajalise reostuse
korral võtta üks lisaproov, et kontrollida reostuse lõppemist. See proov
ei kuulu suplusvee
kvaliteeti iseloomustavate andmete kogusse. Kui arvesse võtmata proovi
asemel on vaja võtta
uus proov, võetakse täiendav proov seitse päeva pärast lühiajalise
reostuse lõppu.
Alus: Sotsiaalministri 03.10.2019. a määrus nr 63 Nõuded suplusveele ja
supelrannale.
Seirekalendri alusel võetud kõikide proovide analüüside tulemused
esitatakse vee terviseohutuse
infosüsteemi (VTI) kaudu Terviseameti kodulehel Avalikud andmed:
Terviseamet.

Juhime tähelepanu, et supluskohas peab olema nähtavale kohale paigutatud
järgmine teave vee
terviseohutuse kohta:
1. Supluskohas peab olema supluskoha kehtiv klassifikatsioon, kasutades
selleks Euroopa
Komisjoni rakendusotsuse nr 2011/321/EL 2.osas esitatud sümboleid.
2. Hoiatus, kui suplusvesi on reostatud või on selle reostumise oht.
3. Suplemiskeeld või soovitus mitte supelda, kasutades selleks toodud
sümboleid koos
asjakohaste selgitustega.
4. Viide Terviseameti veebilehe aadressile  <https://www.terviseamet.ee/>
https://www.terviseamet.ee/ ning muudele allikatele, kust saab täiendavat
teavet supluskoha ja sellele esitatud nõuete kohta.

Lugupidamisega

Getter Kuldmäe

inspektor (keskkonnatervis)

Lõuna regionaalosakond

+372 5851 7553

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.