Subject: Arvamus täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Stina Avvo - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: Jüri Jõema (ITL) <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Aug 2026 16:39:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
21.08.2026 kirja nr 3.1-1/136-1 „Arvamus täiskasvanute koolituse seaduse
muutmise seaduse eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee