Subject: Aktsiaseltsi nõukogu muudatused äriregistris
From: "Kuiv Merlin" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 12:00:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime RIKi sisse viia muudatused Eestis asutatud aktsiaseltsi nõukogu
liikmete osas, kes on Soome kodanikud. Muudatuse esitame ainuaktsionäri
otsusega. Varasemate muudatuste korral on ainuaktsionäri otsus olnud
füüsiliselt allkirjastatud ning notariaalselt kinnitatud. Küsimus, kas
ainuaktsionäri otsus on muudatuse tegemiseks aktsepteeritav kui see on
ainult digitaalselt allkirjastatud? Kui jah, kas Soome residentide
digiallkiri võib olla antud dokobiti või Digidoci kaudu?

Tänan!

Parimate soovidega

Merlin Kuiv | Pearaamatupidaja

Valio Eesti AS | Laeva vald | 60608 Tartu maakond | Eesti

Tel: +372 56 92 9906

E-mail:  <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.valio.ee/> www.valio.ee |

 <https://www.facebook.com/ValioEesti/>
<https://www.instagram.com/valioeesti/>
<https://www.youtube.com/channel/UCagcqG_LzzsYeV64RHn1DMw>