Subject: KOOSKÕLASTUS - Järavere dolokivikarjäär
From: "Hendrik Klaas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rein Kallas" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 09:41:15 +0300

Tere

Keskkonnaametile on 28.06.2024 esitatud Järavere dolokivikarjääri
keskkonnakaitseloa esmataotlus, mille on lisatud ka Transpordiameti
21.06.2024 kirjaga nr 7.1-7/24/10285-2 väljastatud tingimused ja nõusolek
Järavere dolokivikarjääri keskkonnakaitseloa taotlemiseks. Keskkonnaamet
palub oma 22.07.2024 kirjale nr DM-1290008-3 taotlusele lisada
Transpordiameti kooskõlastus Järavere dolokivikarjääri alale keskkonnaloa
taotlemiseks.

Kavandatavat väljaveoteed ja sellega seonduvat liiklusohutust on
käsitletud taotluse seletuskirja peatüki 5 viimases lõigus, vastavalt
TRAM-i varasemale sisendile. Reaalne väljaveotee asukoht ja muud
tehnilised tingimused väljaveoteede kasutamiseks ja/või rajamiseks
fikseeritakse loa menetlemise protsessi käigus (KMH) või koostatava
kaevandamise projekti käigus.

Eelnevast lähtuvalt palume Transpordiametil kooskõlastada Järavere
dolokivikarjääri keskkonnakaitseloa taotlemine vastavalt taotluses
fikseeritud ruumikujule.

Lugupidamisega

Hendrik Klaas

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

Mobiil: +372 5349 2252

www.steiger.ee <http://www.steiger.ee/>