Subject: Laserite luba - Beach Grind 2025
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 15:23:37 +0300

From: Hugo Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 1, 2025 12:50 PM
To: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Laserite luba - Beach Grind 2025

Tere!

Kirjutan Teile seoses sooviga taotleda luba laserite kasutamiseks 10.-13. 
juuli 2025 Pärnu Rannapargis.

Kasutame festivalil 12tk 10W laserit ning 6tk 30W laserit (seadmete 
manuaalid koos tehniliste andmetega on lisatud kirja manusesse).

Lasereid kasutatakse:

- 10. juuli alates kell 20.00 kuni 11. juuli kell 6.00 laserite 
turvatsoonide seadistamiseks ning laserite programmeerimiseks festivali 
ajaks.
- 11. juuli kell 18.00 kuni 14. juuli kell 06.00 festivali show ning 
programmeerimine.
- 12. juuli kell 18.00 kuni 13. juuli kell 06.00 festivali show ning 
programmeerimine.

Kiirte divergens:

- 10W laser: divergens < 1.0 mrad
- 30W laser: divergens < 1.0 mrad

Asimuut: vahemik 160°-240°

Laserite kiired on maapinna suhtes 0°-45°.

LASERID PAIKNEVAD KUNI 15M KÕRGUSEL MAAPINNAST!

Manuses on joonis, kus on piltlikult näidatud laserite suund kaardil. 
Punasega on märgitud lava asukoht, kus laserid asetsevad ning nooltega välja 
toodud kiirte maksimaalne laius. Joonis on illustratiivne.

Lisaks on manuses joonis lavast koos laserite paigutusega ning tsoonide 
asetus külgvaatest. 12 laserit on suunatud maapinna poole ning need õhuruumi 
ei leki. 6 laserit on suunatud lavalt (2m maapinnast) kuni 45° nurga all 
maapinnast.

Manuses on joonis, kus on piltlikult näidatud laserite suund kaardil. 
Punasega on märgitud lava asukoht, kus laserid asetsevad ning nooltega välja 
toodud kiirte maksimaalne laius. Joonis on illustratiivne.

Lisan siia ka täpse lava asukoha Google Mapsi lingiga:

Lava asukoht 
<https://www.google.com/maps/place/58%C2%B022'44.5%22N+24%C2%B029'26.7%22E/@58.3790324,24.4894478,230m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!3m3!8m2!3d58.379031!4d24.4907353!5m1!1e4?entry=ttu>

Kui vajate veel täiendavat infot, siis edastan selle esimesel võimalusel 
vastavalt Teie vajadustele.

Tervitades

Hugo Johannes Visnapuu
Projektijuht

--
EVENTECH OÜ

• +372 56603952 | +372 655 5444
• [email-masked] <mailto:[email-masked]>
• www.eventech.ee <http://www.eventech.ee>
• Gaasi tee 5, Lehmja 75306, Estonia