Subject: Kas aktsepteeritud digiallkirjastamine: ZEAL ID ?
From: "VIRTUAL OFFICE IN ESTONIA" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 09:55:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

On selline keskkond, mis pakub digitaalset allkirjastamist: ZEAL ID.

Kas Eesti Vabariigi valitsusasutused aktsepteerivad seda?

Nad ise väidavad seda, et on ametlikud ka Eestis.

Teenusega saab tutvuda siin:
https://www.zealid.com/en/consumers

With best wishes

  <https://d36urhup7zbd7q.cloudfront.net/98b50bdd-54f8-4894-8d68-6d53d18833b3/VOElogo2019.format_png.resize_200x.png>
MAREK
Customer Service

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://virtualofficeinestonia.com> www.virtualofficeinestonia.com

Juhkentali 8, Tallinn 10132, Estonia

IMPORTANT: The contents of this email and any attachments are confidential. 
They are intended for the named recipient(s) only. If you have received this 
email by mistake, please notify the sender immediately and do not disclose 
the contents to anyone or make copies thereof.

Facebook <https://www.facebook.com/virtualofficeinestonia>  Instagram 
<https://www.instagram.com/virtualoffice.in.estonia>  Youtube 
<https://www.youtube.com/channel/UC0ZQ4ETrzimYKUvOKZyc6ew>  Medium 
<https://medium.com/@virtualofficeinestonia>

  <https://p.mvib.es/pixel/ed899e1a-931e-45b4-b14d-0e7d097b46fa>