Subject: RE: 20250210_EER2582UAS + EER2516_ExTURMTULI
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 09:48:23 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatud taotlused.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 13, 2025 9:57 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: 20250210_EER2582UAS + EER2516_ExTURMTULI

Tere

Kahjuks meil ei õnnestu saada teie poolt pakutud Narva lennuklubi 
kontaktidelt vastust.  Kaitseväe süsteemid ei lase edastada e-kirju .ru 
lõpuga emailidele ning Aleksandr Kitajevski poolt kirja pandud kontaktid on 
seotud ettevõttega EVMET MEHAANIK OÜ, mis on likvideerimisel/likvideeritud. 
Oleme ka varasemalt neilt samadelt kontaktidelt üritanud tagasisidet saada, 
kuid juba siis ei õnnestunud. Isikud ei räägi eesti keelt ning meie ei räägi 
vene keelt ning me ei ole ka kindlad, et need numbrid on veel õigete isikute 
kasutuses.

Narva lennukeskuse kodulehekülge (avia.ee) on viimati uuendatud aastal 2009 
ja need andmed ilmselt enam väga pädevad pole.

Jõhvi ning PPA poolsed kooskõlastused on meil olemas, kuid Narva oma on 
saamata. PPA poolne kooskõlastus on e-kirja näol.

Edastan teile kooskõlastamiseks harjutuse Turmtuli kahe erineva ala 
taotlused. Tegevus algab Tartumaal ning liigub 10. aprillil edasi 
Ida-Virumaale.

Ida-Virumaal on 10. APR ka ala EER2576UAS, mis kattub osaliselt alaga 
EER2582UAS, kuid alade kasutajad on üksteise tegevusest teadlikud ning 
koordineerivad tegevused omavahel iseseisvalt.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 12, 2025 3:31 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: 20250210_EERXXXXUAS_ExTURMTULI_IDA-VIRU_1.BDE

Tere

Alla tunnus on EER2582UAS.

Leidsin  Narva purilennu kontaktid. Proovige saada nende kooskõlastus lisaks 
PPA kooskõlastusele.

Nikolai Gergiljuk
e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
telefon: (+372) 55 30 730
faks: (+372) 35 61 000

Aleksandr Kitajevski
e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
telefon: (+372) 55 17 826
faks: (+372) 35 61 000

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, February 11, 2025 10:19 AM
To: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Eve Härm < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 20250210_EERXXXXUAS_ExTURMTULI_IDA-VIRU_1.BDE

Tere

Palume tunnust Ida-Virumaale loodavale UAS alale seoses harjutusega 
Turmtuli.

A)EETT B)2504100400 C)2504141800

D)DAILY 0400-1800

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 591848N 0271548E - 591845N 0273240E - 590445N 0273226E - 
590448N 0271542E - 591848N 0271548E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5850 4787

F)SFC G) 2500FT AMSL

Kooskõlastame ala PPAga. Narva purilennu alaga tundub olevat keerulisem. 
AIPi järgi peaks neil olema aprillis hooaeg, kuid PPA loodud ala piirab 
nende tegevusi ning ma ei suutnud leida, kas neil on ka päriselt toimiv 
purilennuklubi.

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.