Subject: FW: Staadioni tn. detailplaneeringu tuleohutuse osa kooskõlastamisest keeldumine
From: Alice Laanemägi <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>,Indrek Laanepõld <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 14:08:30 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Vastavalt hr Indrek Laanepõlluga telefonis kokkulepitule, edastan Teile 
uuesti kooskõlastamise taotluse Staadioni tn. detailplaneeringu tuleohutuse 
osas. Detailplaneeringu veebiaadress on allpoololevas kirjas. Lisasin 
detailplaneeringu ka manusesse.

Parimate soovidega,

Alice Laanemägi

Planeeringute spetsialist

Volitatud arhitekt 7

Haapsalu Linnavalitsus

From: Alice Laanemägi
Sent: Friday, November 22, 2024 1:01 PM
To: [email-masked]
Subject: FW: Staadioni tn. detailplaneeringu tuleohutuse osa 
kooskõlastamisest keeldumine

Tere!

Teie kirjast tuli välja, et olete tutvunud varasema detailplaneeringu 
lahendusega. Saadan Teile uuesti detailplaneeringu hüperlingi: 
<https://haapsalulv-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/alice_laanemagi_haapsalulv_ee/EnVVemnmjXBDm4nnU36wbr0BrcY-nU9fuzWBU5328V-EUA?e=EqNF8G> 
Haapsalu linna Lihula maantee, Mulla ja Staadioni tänavate vahelise ala DP

Palun andke teada, kas saite antud detailplaneeringu dokumentidele ligi ja 
saate esitada arvamuse antud planeeringu redaktsiooni osas.

Parimate soovidega,

Alice Laanemägi

Planeeringute spetsialist

Volitatud arhitekt 7

Haapsalu Linnavalitsus

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 20, 2024 3:09 PM
To: Alice Laanemägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Staadioni tn. detailplaneeringu tuleohutuse osa kooskõlastamisest 
keeldumine

Teile on lisatud tööülesanne "Staadioni tn. detailplaneeringu tuleohutuse 
osa kooskõlastamisest keeldumine - menetlemine - Alice Laanemägi" algusega 
ning tähtajaga
Ülesande kirjeldus:

Aktsepteeri 
<https://server.amphora.ee/haapsalulv/index.aspx?type=12&itm=585213&proc=0&proc_id=96655>

Seosed: 
<http://email.mg.haapsalulv.ee/o/eJxUzEtOwzAQANDT2Dus-dUTL7xAiIOM7XESKYGqgZ6fJeoB3hs1l2wavaIyISwoELcqXAQHLjfujC7sar3M0WYZpLN53CsBCSIBMhSAJAasjfzGeaqABYFzTZvZ_bLj93gm93j6ddnqb_uogT8o5T7ysKZzohXtHRotQcDO-_b9sKRLCfwZH9WOvXs6zL78tHUPAq_vT33_J_FZ6S8AAP__7hs_Ow>