Subject: Re: Tee ehitusloa andmine riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee Suurevälja bussipeatuste ja jalgteeühenduste ehitamiseks
From: Pringi Külaselts <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 15:04:33 +0300

Tere,

Saime Teie dokumendid.

Kõigepealt soovin viidata, et meie poolt tuli ettepanek jätta linnast 
väljuva suuna bussipeatuse asukoht muutmata. Seda ei ole dokumentides 
kajastatud.

Kas võime antud infopaketi külaelanike gruppi edastada, et inimesi 
teavitada?

Lugupidamisega

Triin Hunt

Pringi Külaselts

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval K, 3. juuni 2026 kell 09:22:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Tee ehitusloa andmine riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee 
Suurevälja bussipeatuste ja jalgteeühenduste ehitamiseks

Registreerimise kuupäev: 02.06.2026

Registreerimise number: 1.1-3/26/365.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>