Subject: RE: Päring Raadi EETR aerodroomikaardi kohta (CAA arhiivist)
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: "'Karl Tamm'" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 15:41:54 +0300

Tere

Kahjuks meil ei ole  küsitud Raadi lennuvälja kaarti.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: Karl Tamm <[email-masked]>
Sent: Sunday, June 22, 2025 3:00 AM
To: [email-masked]
Subject: Päring Raadi EETR aerodroomikaardi kohta (CAA arhiivist)

Tere!

Soovin uurida, kas Teil on alles vana Raadi lennuvälja (Tartu, ICAO kood 
EETR) ametlik aerodroomikaart, millel on peal kiri "Civil Aviation 
Administration".

Olen väga huvitatud sellest ajaloolisest kaardist ja sooviksin, kui vähegi 
võimalik, saada selle digitaalkoopiat või skaneeringut, kuna plaanin 
kasutada seda uurimistöös ja lennusimulaatori rekonstrueerimisprojektis.

Olen manustanud ka madala kvaliteediga versiooni sellest kaardist 
(resolutsioon 604×440), et Teil oleks lihtsam aru saada, millist dokumenti 
ma silmas pean.

Kas Teil võiks olla selle kaardi parem versioon arhiivis ja kas oleks 
võimalik seda jagada?

Lugupidamisega,

Karl Tamm