Subject: Tuletöötunnistuse vajalikkuse küsimus
From: "Kai Martin" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 12:25:16 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Tööinspektsioon soovitas pöörduda küsimusega teie poole, palun saatke kiri 
vastava valdkonna esindajale edasi. Kas teetöölistel, kes teostavad 
lõikekettaga betooni, asfaldi, graniidi jms materjali lõikamist on vaja 
tuletöö tegemise koolitus läbida? Vastavalt tuleohutuse seadusele tuleb 
läbida koolitus nendel, kes lõikavad metalli, kuid kuidas on teiste 
materjalidega. Ka betooni sees võib esinda metallarmatuuri, nii, et mõni 
üksik metalli lõige on vaja vahel teha. Lisan veel juurde, et töö toimub 
väliskeskkonnas, tuleohtlikku materjali läheduses enamasti ei ole, kuid 
kasutatav töövahend on bensiinimootoriga.

Tänan vastuse eest ette!

Parimate soovidega,

Kai Martin

Töökeskkonnaspetsialist

Work Environment Specialist

+372 5374 2145

[email-masked]

Ädala 10

,

Tallinn

10614

tallinnavesi.ee

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele 
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada konfidentsiaalset 
ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni läbilugemine, 
taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või tegutsemine 
sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt kui eeldatav 
saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult, palun võtke 
ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.
  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to 
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged 
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or 
taking of any action in reliance upon, this information by persons or 
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received 
this in error, please contact the sender and delete the material from any 
computer.
  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62 
300 | tvesi (ät) tvesi.ee