Subject: Vesinikukoridori töörühma liikmed
From: "Kateriin Ambrozevits - MKA" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 11:46:45 +0300

Tere

Muinsuskaitseameti nimel palun Põhjamaade-Balti vesinikukoridori ja selle 
toimimiseks vajaliku taristu eriplaneeringu töörühma arvata:

*

	Arheoloogiapärandi osas Helena Kaldre (arheoloogiapärandi osakonna 
juhataja, [email-masked], 58875384) ja Krista Karro 
(looduslike pühapaikade ja arheoloogia nõunik, 
[email-masked], 53657848) ning
*

	Ehituspärandi osas Kateriin Ambrozevits (ehituspärandi nõunik, 
[email-masked], 53821873).

Kavandataval tegevusel on ulatuslik ruumiline mõju ja potentsiaal mõjutada 
arheoloogiapärandit olulisel määral ning samas on tegevuse mõjud 
arheoloogiapärandile ja ehituspärandile väga eriilmelised. Kultuuripärandi 
säilimise tagamiseks palume töörühma koosseisu arvata kolm liiget.

Heade soovidega,

Kateriin Ambrozevits
ehituspärandi nõunik
Ehituspärandi osakond
Muinsuskaitseamet
53821873
www.muinsuskaitseamet.ee <https://www.muinsuskaitseamet.ee>

Hoiame koos kultuuripärandit

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.