Subject: FW: Viimsi konteinerid
From: Rita Źereen <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 15:02:51 +0300

Täiendavalt, lisada Marek Lind ja Tiina Raja

From: Rita Źereen
Sent: Monday, June 1, 2026 3:01 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: Viimsi konteinerid

Tere,

Palun mulle DELTA-s vastamiseks.

Rita

From: Merli Mäesalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 1, 2026 2:38 PM
To: Rita Źereen <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kätlin Ossip <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Viimsi konteinerid

Lp Transpordiameti esindaja

Edastan Invego OÜ esindajana manuses Transpordiameti 25.03.2026 kirjale nr
7.1-2/26/21501-9 esitatud vastuväited Ladina kvartali kinnistu
(katastritunnus 89001:010:0588) ehitusteatise menetluses (menetlus nr
528211, EHR kood 221499536). Reedel on vastus esitatud ka EHR-i.

Palun dokumendiga tutvuda. Juhin tähelepanu, et Transpordiamet on
käesolevasse menetlusse kaasatud piirneva kinnisasja omanikuna (EhS § 36
lg 5 p 4), mitte kooskõlastust andva pädeva asutusena. Sellest tulenevalt
ei tulene viidatud sätetest (EhS § 8, § 70 lg 2 ja 3, § 72 lg 1 p 1, § 99
lg 3 ning LS § 5³) õiguslikku alust ehitusteatise eelnõu kooskõlastamata
jätmiseks. Nimelt paigutub kavandatav reklaampind väljaspool riigitee
kaitsevööndit – 20 meetri kaugusele sõidutee katte servast. Sellega on
ületatud ka Transpordiameti enda 13.02.2026 kirjas nr 7.1-2/26/21501-4
seatud miinimumtingimust (vähemalt 12 meetrit sõidutee katte servast) 8
meetri võrra.

Taotleja on menetluse käigus oluliselt arvestanud Viimsi valla ja
Transpordiameti varasemate märkustega: rajatise parameetrid on vähendatud
ligikaudu poole võrra ning konteinerite arv neljalt kahele.

Usume, et eeltoodud asjaolusid arvestades on leitud lahendus, mis vastab
kõigi osapoolte huvidele. Viimsi vald on kinnitanud meile lahenduse
sobivust.

Palume Transpordiametil oma seisukoht ümber vaadata ning anda
ehitusteatise eelnõule kooskõlastav arvamus. Täiendavate küsimuste korral,
vastame meeleldi.

Lugupidamisega / Best regards

MERLI MÄESALU

Senior Legal Counsel

+372 55640473
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://invego.ee/> invego.ee

Invego kolis oma uude koju Telliskivi 51a, tule meile külla!

Begin forwarded message:

From: Rita Źereen < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>

Subject: FW: Toimingu osapool pikendas oma vastamise tähtaega

Date: 13. February 2026 at 14:54:29 EET

To: " <mailto:[email-masked]> [email-masked]" <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Tere,

Edastan Teile Transpordiameti 13.02.2026  kirja nr 7.1-2/26/21501-4 .

Lugupidamisega

Rita Źereen

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

+372 5120275

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Sten Suurmäe < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, February 13, 2026 9:43 AM
To: Ereth Aasna < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Rita Źereen < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Kätlin Ossip < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Re: Toimingu osapool pikendas oma vastamise tähtaega

Tere

Kirjutan teile seoses Ladina Kvartali ehitusteatisega, mis on hetkel
seisma jäänud teekaitsevööndi segaduse tõttu.

Oleme saanud Transpordiametist tagasiside 06.02.2026

Tänase (06.02.2026) telefonivestluse jätkuks viitame Transpordiameti
kirjale 02.01.2026 nr 7.1-2/26/21501-2, punktile 2.

„Projekti asendiplaanil ja seletuskirjas tuleb kajastada Viimsi valla
kehtiva üldplaneeringu kohast tee kaitsevööndi ulatust,

mis on tänavate puhul 10 m mõõdetuna teemaa (st transpordimaa
katastriüksuse) piirist (vt üldplaneeringu seletuskiri

p 5.1.5 „Tee kaitsevöönd“, kehtib koosmõjus EhS § 71-ga). Juhime
tähelepanu, et geoportaali kihtides kajastatud riigiteede

kaitsevööndi ulatus on informatiivne ning antud asukohas kahjuks ka
eksitav.“

Transpordiameti enda kodulehel viidatkse Ehitusseadustikule, mille alusel
võetakse teekaitsevööndi kaugus riigitee teekatte servast, mitte
katastriüksuse piirist.

Meile jääb hetkel arusaamatuks, mille taga kogu menetlus seisab. Oleme
tellinud geodeetilise mõõdistuse, kus on märgitud riigitee ja kinnistute
piirid, ehk meil on olemas täpne mõõdistus teede ja krundi piiride
paiknemisest.

Lisaks oleme reklaamtahvli asukoha määramisel lähtunud nõuetest varuga.

Selgituseks:

1.Joonisel sinine joon, millest seespool on reklaamtahvel on 20 meetrit
riigitee serva, mis on krundi piirist minimaalselt 15,5 m kaugusel.

2. Joonisel pruun jäme joon on kaugus 10 m kinnistu piirist.

3.Joonisel roheline jäme joon on kaugus 10 m teekatte servast.

Lugupidamisega

Sten Suurmäe

+372 528 5575

On 13. Feb 2026, at 07:44, Ereth Aasna < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]> wrote:

Lugupeetud  Kätlin Ossip ja Sten Suurmäe

Anname Teile teada, et Transpordiamet pikendas vastamise tähtaega
ehitusloa taotluse menetluses. Täpsem info on toodud allpool.

Lugupidamisega

Ereth Aasna
ehitusprojektide vanemspetsialist

ehitus- ja kommunaalosakond

Viimsi vallavalitsus

+372 602 8821

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

  _____

From: Ehitisregistri menetluskeskkond < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, February 12, 2026 5:17 PM
To: Ereth Aasna < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Toimingu osapool pikendas oma vastamise tähtaega

Toimingu väline kooskõlastamine osapoole Transpordiamet kasutaja RITA
ZEREEN pikendas vastamise tähtaega
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/proceeding/528211> ehitusteatise nr
2511201/57338 menetluses (menetlus nr: 528211). Uus tähtaeg on 16.02.2026.

Põhjendus: Vastuskiri on allkirjastamisel