Subject: päring kahjutoimik nr 2426126
From: Jüri Orlo <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 11:30:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastame Teile päringu (lisas).

Heade soovidega

Jüri Orlo

Kahjukäsitleja

T.  +372 682 4516  | M. +372 578 68675

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.ergo.ee/>
www.ergo.ee

ERGO Insurance SE
Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn, Eesti

Kindlustusandjaga tekkinud vaidluse lahendamiseks on võimalik pöörduda
Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva kindlustuslepitusorgani
poole ( www.eksl.ee/lepitusorgan <http://www.eksl.ee/lepitusorgan> ).

From: Imre Hohensee <[email-masked]>
Sent: reede, 4. oktoober 2024 10:58
To: Jüri Orlo <[email-masked]>
Cc: Egon Põder <[email-masked]>
Subject: RE: kahjutoimik nr 2426126

Tere,

Informeerin, et eilse päeva jooksul õnnestus vahetada välja alajaamas
kahjustada saanud kaitsmed – selle töö tegi meie käidukorraldaja Sagro
Elekter koostöös E-Service’iga, eraldi hinnapakkumist antud töö jaoks ei
küsinud kuna tegu oli avariitööga ning oluline oli elektrivarustuse
taastamine.

Tänaseks on selgunud, et kahjustada on saanud ka alajaamas olnud liitumise
taga olnud teiste hoonete seadmed, Kassi 1 ventilatsiooniseade, Kassi 9
hoones üürnike kompressorid. Kõik üürnikud ei ole veel oma valdusi üle
vaadanud seega ei pruugi see nimekiri lõplik olla. Tegeleme kahjude
nimekirja koostamise ja seejärel taastamisele pakkumiste võtmisega aga
tõenäoliselt läheb selleks nädal-paar aega.

Valdavalt meile kuuluvate kahjustada saanud seademete ostu ja paigalduse
dokumente meil eraldi ei ole kuna: alajaama puhul tegu päris vanade (nõuka
aegsed) trahvode ja kaitsmetega ning Kassi 1 puhul puhul 2000ndate alguses
renoveeritud hoonega mis tuli meie omandusse koos kinnistu ostuga ehk
seadmed on paigaldatud enne kui meie omanikeks saime. Olemas on dokumendid
Kassi 17 hoonest välja läinud ajutise kaabli ostudokumendid (arve tehti
Kassi 5 hoone ehitajale COMBICON OÜle) kes arveldas antud tööd
projekteerimis-ehitustöövõtu lepingu raames Kassi Kvartal OÜga.

Sündmuskohal käis ka Päästeamet. Minule tuli esimene kõne 03.10.2024 kell
01:44 numbrilt 53322026 – kahjuks ei registreerinud isiku nime kes antud
numbrilt helistas. Päästeametiga oli kaasas ka Elektrilevi avariibrigaad,
kes eile öösel olukorra elektrotehniliselt kahjutuks tegi – sealse
kontaktisiku nimi läks mul taas kõrvust mööda kuid number millelt helistas
oli 5090570.

Hoian teid arengutega kursis.

Lugupidamisega

Imre Hohensee

Juhatuse liige

+372 501 2386 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Kassi Kvartal OÜ | Tondi 51-27, Tallinn, 11316

From: Jüri Orlo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 3. oktoober 2024 15:06
To: Imre Hohensee <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: kahjutoimik nr 2426126

Tere

Kahjujuhtumi asjaolude selgitamiseks vajame:

*	Ehitusettevõtte akt/hinnangut kahju põhjusest ja ulatusest koos
taastamistööde hinnapakkumisega;
*	Kahjustunud seadmete ostu/paigalduse ja hoolduse dokumenti;
*	Üldpilti hoonest ja kahjustunud seadme asukohast;
*	Teavet, kas sündmuskohal viibisid päästjad.

Heade soovidega

Jüri Orlo

Kahjukäsitleja

T.  +372 682 4516  | M. +372 578 68675

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.ergo.ee/>
www.ergo.ee

ERGO Insurance SE
Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn, Eesti

Kindlustusandjaga tekkinud vaidluse lahendamiseks on võimalik pöörduda
Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva kindlustuslepitusorgani
poole (  <http://www.eksl.ee/lepitusorgan> www.eksl.ee/lepitusorgan).

From: Egon Põder < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 3. oktoober 2024 11:21
To: ERGO Kahjukäsitlus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Kassi Kvartal

Tere,

Ööl vastu tänast toimus pisike kahju aadressil Kassi tn 11 alajaamas.
Kannatada on saanud alajaama seadmed..

Kahju põhjus on selgitamisel.

Meil on sõlmitud objektile varakindlustuse poliis nr 30195084/1

Palume juhtum registreerida ja anda sellekohane tagasiside avaldajale ja
ettevõtte esindajale hr Imre Hohensee, e-post [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Mis dokumente vajate juhtumi lahendamiseks.

Parimate soovidega,

Egon Põder

Insurance Broker

Loss Recovery Specialist

T: +372 511 2349

Lai 15a, 80010 Pärnu

T: +372 6 144 400

 <http://www.howdenestonia.ee/> www.howdenestonia.ee