Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 10:30:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/18331 aadressile Tartu maakond, Peipsiääre vald, Alatskivi alevik, 
Päiksi tee 2, Tartu maakond, Peipsiääre vald, Alatskivi alevik, Päiksi tee 2 
(Peipsiveere hooldusravikeskus, Elektriauto laadimistaristu) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan juurdeehituse projekti 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27397353>  (menetlus nr: 
493820), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (RAIMOND VÕIMRE) poole.