Subject: RE: Perearstiabi tugevdamise väljatöötamiskavatsus
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Tiina Unukainen - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 09:49:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside perearstiabi tugevdamise
väljatöötamiskavatsuse kohta.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Tiina Unukainen - SOM <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 19, 2026 7:04 PM
To: [email-masked]
Cc: Elina Müürsepp - SOM <[email-masked]>; Info - SOM <[email-masked]>
Subject: Perearstiabi tugevdamise väljatöötamiskavatsus

Lugupeetud Urmas Sule

Täname Teid pöördumise eest seoses perearstiabi tugevdamise
väljatöötamiskavatsusega.

Kinnitame, et peame tervishoiusüsteemi sidususe ja toimivuse vaates
oluliseks Eesti Haiglate Liidu sisendit. Vabandame, et Haiglate Liit jäi
kirja saajate hulgast ekslikult välja.

Ootame Teie tagasisidet väljatöötamiskavatsusele võimalusel hiljemalt 3.
juuniks. Dokumendid on kättesaadavad siin:
<https://eelnoud.valitsus.ee/main#l1yCazkZ> Tervishoiuteenuste
korraldamise seaduse (perearstiabi tugevdamine) eelnõu
väljatöötamiskavatsus – EIS ning lisatud ka manusesse.

Lugupidamisega

Tiina Unukainen
esmatasandi tervishoiu ekspert
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee