Subject: Sportland Kõrvemaa Rattamaraton 24.05.2026
From: <[email-masked]>
To: "Anija Vallavalitsus" <[email-masked]>
Cc: PÄA Põhja <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Apr 2026 12:13:54 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Soovime korraldada Kõrvemaal rahvaspordiüritust Sportland Kõrvemaa
Rattamaraton 2026.

Sündmus toimub 24.05.2026.

Võistlus toimub juba 21. korda ning ühtlasi ka samadel radadel, mis
eelmisel  aasta.

Lisainfo:  <https://sport.sportlandkorvemaa.ee/rattamaraton/#first>
Sportland Kõrvemaa Neliküritus

Avaliku ürituse taotlus Anijale koos liiklusskeemi ja rajafailidega on
kirjalisas.

Heade soovidega,

Gisela Needrit

Neliku sarja peakorraldaja

56957333