Subject: FW: Maardu triatlon 10.08.2024 - palun eelinfot
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 12:12:12 +0300

Saatja: Elis Muru <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 12. juuli 2024 20:52
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Maardu triatlon 10.08.2024 - palun eelinfot

Tere

Esitan tr.ameti taotluse Maardu triatloni korraldamiseks.

Parimate soovidega

Elis Muru

Projektijuht

+372 5594 7578

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Jaan Saia (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 8. märts 2024 
kell 11:14:

Tere

Riigiteede 11601 Loo – Loovälja, 11103 Maardu – Raasiku ja 11304 Aruküla – 
Kostivere võistlusega hõlmatud lõikudel ei ole teetöid (välja arvatud 
jooksev hoole) kavas.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

From: Elis Muru <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 7, 2024 12:44 PM
To: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Maardu triatlon 10.08.2024 - palun eelinfot

Tere

Oleme ka sellel aastal korraldamas Maardu triatloni 10.08.2024. Seoses 
sellega sooviksin eelinfot, kas meie poolt plaanitud radadel on planeeritud 
teetöid või kas esineb muid takistusi miks me ei saa just nendel teedele 
meie võistlusradasid planeerida.

Võistluskeskus asub Maardu järve ääres, rajad kulgevad selle vahetus 
läheduses..

Liiklust mõjutab 40km rattarada järgmiselt:
Tee nr 103 Loovälja tee (kilomeetrid 4,3-6,8 ) - Maardu-Raasiku tee 
(kilomeetrid 0-4) - tee nr 304 Aruküla-Kostivere (kilomeetrid 5,4-9,1). 
Tagasipööre ning sama teed pidi tagasi vahetusalasse.

Jooksurada kulgeb mööda kergliiklusteid ja autoliiklust ei häiri.

Maardu triatlonil on 4 starti, millega kaasnevad liikluspiirangud 
järgnevatel kellaaegadel:

1. start: kell 09.55-10.50
2. start: kell 11.55-12.25
3. start: kell 12.35-13.00 (rajad kulgevad vaid mööda kergliiklusteid)
4. start: kell 13.55-16.45

Täpsemalt saate radasid vaadata siit: 
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1qZa5Od0ziSf0QXfFOjW67bRx-WPB13xm 
<https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1qZa5Od0ziSf0QXfFOjW67bRx-WPB13xm&ll=59.39070045398404%2C25.080116940166306&z=19> 
&ll=59.39070045398404%2C25.080116940166306&z=19

Kui oleme teilt saanud esmase kooskõlastuse, et teed on vabad radade 
planeerimiseks siis esitame ka ametliku taotluse transpordiametile. Ja sealt 
edasi ka avaliku ürituse loa.

Parimate soovidega

Elis Muru

Projektijuht

+372 5594 7578

[email-masked] <mailto:[email-masked]>