Subject: FW: Liiklusvälise tegevuse luba - Riigitee nr 8; km 25,6
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 08:22:31 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 23, 2025 6:37 PM
To: Martti Lilleste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Liiklusvälise tegevuse luba - Riigitee nr 8; km 25,6

Tere

Soovime rajada riigitee nr 8; km 25,6 ringristmikule sõidusuuna laiendust
(Paldiskisse minev suund), et läbi lasta laiveos.

Selleks sooviks taotleda liiklusvälise tegevuse luba. Taotlus ja
liiklusskeemi on leitav manusest.

Tööde Tellija: Ramudden OÜ

Töid teostab: Y Teed OÜ

_______________

Margus Zavatski

+372 53 454999

[email-masked] <mailto:[email-masked]>