Subject: Vastus kirjale 18.05.2026 nr 8-1/26-055/8621-1
From: "Tiit Lukas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 21:02:36 +0300

Tere

Transpordiamet on kaasanud piirneva kinnisasja omaniku Rending OÜ 
projekteerimistingimuste väljastamise menetlusse Riigitee 3 
Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 asuva ristmiku ehitusprojekti koostamiseks.

Meie seisukoht on järgmine:

Rending OÜ ei võta endale tulevikus teemürast tekkivate häiringute 
vähendamisel rahalisi kohustusi.

Lugupidamisega

Tiit Lukas

Rending OÜ

507 7850

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: Alan Uibo <[email-masked]>
Kuupäev: Monday, 18. May 2026 kell 15:31
Pealkiri: Fwd: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku 
ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
Adressaat: Tiit Lukas <[email-masked]>

Sent from my iPhone

Begin forwarded message:

From: [email-masked]
Date: 18. May 2026 at 15:19:39 EEST
Subject: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 18.05.2026

Registreerimise number: 8-1/26-055/8621-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>