Subject: FW: sidevõrk VT2120 kooskõlastamine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 14:45:13 +0200

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/2092-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marek Banko <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 27, 2025 11:15 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Re: sidevõrk VT2120 kooskõlastamine

Tere

Tegin vastavad muudatused ja panin ka tabeli koos kommentaaridega kaasa.

Ole hea vaata üle ja anna tagasiside siis tean kas pean veel muutma midagi.

On Thu, Feb 20, 2025 at 1:39 PM Annika Matson 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere

Palun korrigeerida projekti:

1.	Riigiteega ristumiste korral märkida nii asendiplaanil kui ka ristlõike 
joonistel riigiteega ristumise aadress.
2.	Asendiplaanil näidata riigitee äärde paigaldatava sidekaevu- ja kapi, 
sidetrassi ning puurimiskaeviku kaugus riigitee kattest, liiklusmärgist.
3.	Ristlõike joonistel märkida katastriüksuse tunnused ja nimetused.
4.	Mastide 2 ja 3 vahel ristub projekteeritud side õhuliin ühe riigiteega, 
kuid ristlõike joonisel 2 on märgitud kaks tee telge. Joonisel on märgitud 
sõidutee asukohta, kus on tekst „Haljasala“.
5.	Asendiplaanil on viidatud Ristmevälja joonisele, kuid joonise nimetus on 
Ristlõike joonis. Palun ühtlustada.
6.	Edastage kinnisel meetodil paigaldatava sidetrassi ristmevälja joonis 
riigitee nr 20120 km 1,11.
7.	Palun selgitada ja lisada tingmärkide loendisse, mida tähendavad 
alloleval pildil kujutatud numbrilised väärtused (6,90 ja 9,3). Ristlõike 
joonisel nr 3  on märgitud rippe kõrguseks 7,93m.

8.	Asendiplaani joonisel märkida ära ka olemasolev kasutusõiguse ala.
9.	Lisada asendiplaani tingmärkide selgitusse olemasoleva ja sõlmitava 
isikliku kasutusõiguse tingmärgid.
10.	Keava tee 13, 15 ja 17 kinnistute eest on kavandatud riigitee äärsete 
mastide vahetus, kuid asendiplaanil puuduvad riigitee kontuurid.
11.	Põrsaku tee 10 ja 12 rajatavad kliendilliinid jäävad samuti osaliselt 
riigitee maaüksusele. Palun näha ka neile ette isikliku kasutusõiguse 
seadmine.
12.	IKÕ pos tabelit kajastada igal Isikliku kasutusõiguse plaani joonisel 
vastavalt konkreetsele katastriüksusele seatavate pos numbritega. Igal 
katastriüksusel algab positsiooni nummerdamine nr 1.
13.	IKÕ plaanidel kujutada hoone kontuure halli värvusega nii nagu on 
ülejäänud geoalus, siis on hoone kontuur eristatav õhuliinist. 
Katastriüksuse piirid võiks olla ka muu värvusega kui on side õhuliin.
14.	IKÕ plaani tingmärkide loendis kajastada ka LP ja projekteeritud masti 
tingmärki. Kui sidekappi plaanil ei kajastu, siis ei ole vaja ka seda 
tingmärkides kajastada.
15.	Ühte IKÕ alasse jäävat side õhuliini ja maakaabelliini ei ole vaja 
käsitleda erinevate positsioonidega (IKÕ plaani leht 12)
16.	Miks ei kajastu infot seletuskirja punktides 4.1.– 4.4?

Palume projekti materjalides teha vastavad muudatused ning esitada 
korrigeeritud projekt Transpordiametile uuesti kooskõlastamiseks.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marek Banko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 5, 2025 2:49 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: sidevõrk VT2120 kooskõlastamine

Tere

Edastan kooskõlastamisele Enefit AS poolt tellitud sidevõrgu eelprojekti 
lühinimega "VT2120"

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.