Subject: RE: Automaatvastus [email-masked]
From: "Ewoud Buter" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 16:41:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dear Estonian Health Board,

Can you please inform me when I get an answer on my request, sent to you
on September 4th?
(Subject of the email: ” Inquiry Regarding Use of Processing Aids and
Chlorine-Based Wash Systems in Estonia”)

Your response informed me the following: “If your letter has deficiencies
that prevent it from being processed, we will contact you.”

Since the fact, that you haven’t responded to me, the request/letter is
clear to you and you are able to reply.

We would like to receive your answers as soon you can.

Thanks in advance.

Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen,

Ewoud Buter

Cell: +31.6.1544.1290

 <http://www.smartwashsolutions.com/>

Van: TA Info <[email-masked]>
Verzonden: donderdag 4 september 2025 15:50
Aan: Ewoud Buter <[email-masked]>
Onderwerp: Automaatvastus [email-masked]

Caution: External Email

Täname Teid Terviseameti aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] saadetud kirja eest. Tegemist on automaatvastusega,
mis kinnitab, et Terviseamet on Teie kirja kätte saanud. Kirja sisu ja
selle võimalikke manuseid ei ole veel kontrollitud.

Kui Teie kirjas esineb menetlemist takistavaid puudusi, võtame Teiega
ühendust.

Terviseameti infomeilile saabunud kirjad registreeritakse Terviseameti
dokumendihaldussüsteemis Delta. Isikuandmete töötlemisel jälgime
isikuandmete kaitse üldmääruses kehtestatud põhimõtteid. Dokumendile
võidakse kehtestada juurdepääsupiirang  avaliku teabe seaduse § 35 alusel.
Sõltumata juurdepääsupiirangust väljastame dokumendi asutusele või
isikule, kellel on seadusest tulenev õigus seda küsida (nt uurimisasutus,
kohus, kohtuväline menetleja).

Tulenevalt kirja sisust võib Terviseametil olla vajadus veenduda pöörduja
isikusamasuses. Kõige parem ja kiirem meede selleks on pöördumise
digiallkirjastamine, kasutades ID- kaarti ja
<https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/> ID-kaardi tarkvara.
Tundliku sisuga pöördumised on võimalik edastada krüpteeritult
(Terviseameti registrikood 70008799).

*	Anname endast parima, et pöördumised leiaksid lahenduse esimesel
võimalusel ja pöördumistele vastatakse õigusaktides ettenähtud tähtaja
jooksul:
*	Teabenõue täidetakse viivituseta, kuid mitte hiljem kui viie
tööpäeva jooksul. Kui teabenõuet on vaja täpsustada või kui teabe
väljaselgitamine on aeganõudev, pikendatakse teabenõude täitmise tähtaega
kuni 15 tööpäevani. Kui teabenõude täitmiseks tuleb teavet täiendavalt
süstematiseerida ja analüüsida ning selle alusel on vaja uus teave
dokumenteerida, loetakse teabenõue selgitustaotluseks ja sellele
vastatakse 15 kalendripäeva jooksul.
*	Märgukirjale ja selgitustaotlusele vastatakse esimesel võimalusel,
kuid mitte hiljem kui 15 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.
Lähtuvalt vastamise keerukusest võib vastamise tähtaega pikendada kuni
kahe kuuni. Pöördujat teavitatakse vastamise tähtaja pikendamisest ja
pikendamise põhjusest.
*	Kaebustele ja avaldustele vastatakse 30 kalendripäeva jooksul.
*	Tervishoiuteenuse tegevusloa taotlus lahendatakse tegevusloa
andmise või andmisest keeldumisega 60 päeva jooksul taotluse esitamisest
arvates.
*	Lähtetoetuse andmise või lähtetoetuse andmisest keeldumise otsus
tehakse taotlejale teatavaks kahe kuu jooksul.
*	Laboriteenuste tellijaga võetakse ühendust 5 tööpäeva jooksul.

Lugupidamisega

Terviseamet
Paldiski mnt 81
10614 Tallinn
Telefon +372 794 3500 (tööpäevadel kl 8.00-16.00,  kõne salvestatakse)
E-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee> www.terviseamet.ee

--------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------

Thank you for sending an email to  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] .
In case your message needs a response we will answer to you within the
time frame provided by the law.

Health Board