Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 22:43:49 +0200

Tere!

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/02415 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Puhja alevik, Aia tn 1 // Nooruse tn 2 
// 4 (Kauplus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustegevus avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27309597>  (menetlus nr: 
479794), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE VOLMER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister