Subject: Automatisk svar
From: "Re-registration" <[email-masked]>
To: "Estonian Transport Administration" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 22:26:36 +0300

Vi har mottatt din e-post.

 <http://www.vegvesen.no/eksport> Informasjon om eksport av kjøretøy
finner dere på vår nettside.

Gjelder henvendelsen duplikatvognkort så kan du bestille det i
selvbetjeningsløsningen, ved oppmøte på trafikkstasjon eller sende inn
søknadsskjemaet på siden lenket til over.

Sakene behandles i den rekkefølge de mottas.

Beregnet svartid er innen 4 uker.

Med hilsen

Statens vegvesen

Re-registreringsenheten

---

Vi har motteke ein e-post frå deg.

 <http://www.vegvesen.no/eksport> Informasjon om eksport av køyretøy finn
de på vår heimside.

Gjeld førespurnaden duplikatvognkort så kan du bestille det i
sjølvbeteningsløysinga, ved oppmøte på trafikkstasjon eller sende inn
søknadsskjemaet på sida lenkja til over.

Sakene som vi mottek blir handsama i den rekkefylgja dei kjem inn til oss.

Svartida er opp til 4 veker.

Med helsing

Statens vegvesen

Re-registreringsenheten

---

We have received your e-mail.

<https://www.vegvesen.no/en/vehicles/buy-and-sell/eksport-av-kjoretoy/?lan
g=en> You will find information about exporting vehicles on our website.

If your inquiry concerns a duplicate vehicle registration certificate, you
will have to order it in our self-service facilities, in person at the
traffic station, or by submitting the application form found on the page
linked above.

The inquiries will be taken care of in the order we receive them, and you
will get a response within 4 weeks.

Regards,

Norwegian Public Roads Administration

Re-registration unit

(Auto-reply)