Subject: Miku-Jüri teed ja tehno, ristumiskohtade nõuded
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 10:37:42 +0300

Tere.

Mul selline soov:

Palun kas saaks mulle Deltasse/JIRAsse teha tööülesande „Riigiteede 28 ja 
20125 ning Miku-Jüri arendusala juurdepääsutee ristumiskohtade ehitamise 
nõuded“.

Tervitades

Merike

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 13, 2026 1:51 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Miku-Jüri teed ja tehno

Tere

Jõudsin nüüd antud teema EHRis ära vastata.

Lisasin juurde, et nad siis taotleks ristumiskohale nõuded, et ma neid 
nõudeid eraldi kaasa ei lisanud, ma ei teadnud, kas see fail on sul seal 
kaustas korras, aga ilmselt oli.

Vast saame siis seekord selliselt hakkama 😊

Minu vastus deltas ja märkuste fail

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/f842b31e-156f-447a-b958-32fcad86f7bc

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 29, 2026 2:41 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Miku-Jüri teed ja tehno

Hei,

Panin teede osa märkused kirja (manuses). Paar punkti (6, 8) on esialgu 
punasega, neid sooviks sinuga mingil hetkel arutada, et kas on asjakohased.

Ja siis on veel need teemad, et:

*	Paneksin kaasa ristumiskohtade ehitamise nõuded (vastavalt DP 
kooskõlastuskirjale).
*	EHRi peab panema info, et ristumiskohtade ehitamiseks sõlmib TRAM 
huvitatud isikuga lepingu. Leping sõlmimine toimub väljaspool EHRi 
keskkonda, esitada taotlus.

Materjalid on 
<file://17dataserv5/TA_secondary/Projektipank/TTO_Projektid/3%20Ristumiskohad/28/0,27_Tuti_Miku-Jüri%20teed%20ja%20tehno> 
Z:\TTO_Projektid\3 Ristumiskohad\28\0,27_Tuti_Miku-Jüri teed ja tehno

tervitades

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078