Subject: Ed: Eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Andrus Varki - RA" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Mari Amos - SOM" <[email-masked]>,Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 12:16:16 +0300

Teie:    12.06.2026 nr 1.2-2/53-1
Meie:   26.06.2026 nr JUR-3/3345-2

Tere

Ravimiametil palub parandada eelnõus vea ja parandada seletuskiri 
järgnevalt:

4) paragrahvi 2 lõiget 3 täiendatakse punktidega 31 ja 32 järgmises 
sõnastuses:

„31) ATC kood H02 – kortikosteroidid dermatoloogiliseks kasutamiseks;
32) ATC kood D011AH02 – pimekroliimus;“;

Määruse § 2 lg 3 p-s 7 on juba vastav ATC rühm nimetatud. ATC kood H02 
asemel peab olema D07.

Seletuskirjas lehekülg 3:

Punktiga 4 täiendatakse määruse nr 30 § 2 lõiget 3 punktidega 31 ja 32.
Punkti 31 lisamise põhjuseks on see, et hambaarstidel on lubatud välja 
kirjutada ATC koodiga J02 ravimeid, mis tagab süsteemse põletikuravi.

"JO2" asemel peab olema H02 (kortikosteroidid süsteemseks kasutamiseks).

Lugupidamisega

Andrus Varki

juhataja

Õigusosakond

Ravimiamet

737 4140

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have received. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegal.