Subject: >>: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks / taotlus nr 2411371/13517
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: 'Aivar Krüger' <[email-masked]>, "'Rudolf Selge'" <[email-masked]>, "'Ruslan'" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 16:40:43 +0200

Tere

Hakkasin parandama märkusi, mis tehti taotlusele. Esiteks, et taastada 
aadressid ja koordinaadid vastavalt ehitusloale, kustutasin esialgu 
üleslaaditud koordinaadid (need, mille laadisin üles vastavalt 
teostusjoonisele). Seejärel laadisin üles faili projektkoordinatidega (sama 
faili, mis oli ehitusloa taotlemisel üles laaditud). Vajutasin nuppu 
"salvesta kehand", kuid pärast seda ilmus ainult hall ekraan ja enam ei 
pääse taotlusele ligi.

Kas te saaksite täpsustada, mis toimub taotlusega, ja aidata mul sellele 
taas juurdepääsu saada?

Lugupidamisega

Sergei Šišikin

Megido OÜ

mob. 51 135 70

P.S.

От: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Отправлено: neljapäev, 2. jaanuar 2025 13:34
Кому: [email-masked]
Тема: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks

Tere!

Teie 22.11.2024 esitatud kasutusloa taotlus nr 2411371/13517 aadressile 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Kadrioru park// L. Koidula tn 
40// Lydia Koidula tänav T3// Roheline aas 13// 14// 14a// 14b// 14c// 16// 
18// 1a// 20// 22// Roheline aas lõik 1// 2 (Veetorustik ) tagastati 
täiendamiseks. Palun avage dokument e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2411371/13517>  ja 
lahendage märkused. Pärast märkuste lahendamist esitage kasutusloa taotlus 
uuesti. Märkuste lahendamise tähtaeg on 02.04.2025.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister