Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 11:58:58 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2611301/05648 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Sikeldi küla, 20141 
Rapla-Varbola tee // 20141 Rapla-Varbola tee L10 // 20141 Rapla-Varbola tee 
L11 // 20141 Rapla-Varbola tee L13 // 6690569 Kaasiku tee // 6690569 Kaasiku 
tee L2 // Tallinna-Rapla raudtee 684 (ELA SA side optikakaabli 
ümberpaigutamine ) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ELA SA side optikakaabli 
ümberpaigutamise kasutusteatise kooskõlastamiseks EhS § 54 lg 6 p 1 alusel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27854794>  (menetlus nr: 
547522), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAREN KLANDORF) 
poole.