Subject: FW: 20260211_EERxx_21MAR_PRANGLI_EETUFIZ_KL
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Mar 2026 17:14:52 +0300

Tere

Palume kooskõlastust.

Lugupidamisega

Kadri Roose

n-ltn

nooremstaabiohvitser

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Mariliis Õun <[email-masked]>
Sent: Monday, March 9, 2026 3:58 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>; Almer Ellen
<[email-masked]>
Cc: AMC <[email-masked]>
Subject: Re: 20260211_EERxx_21MAR_PRANGLI_EETUFIZ_KL

Tere

Tagastan allkirjastatud kooskõlastuse.

Parimat

Mariliis Õun

Lennujuht  - operatsiooniline juht

M +37253489633

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lennuliiklusteeninduse AS
Kanali põik 3, Rae küla,
Rae vald, 10112 Harjumaa

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 9, 2026 2:19 PM
To: Almer Ellen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Mariliis Õun <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20260211_EERxx_21MAR_PRANGLI_EETUFIZ_KL

Tere

Kooskõlastuseks.

Meile piisab ühest kooskõlastusest. See on teie otsustada, kas selle annab
Mariliis või Almer.

Lugupidamisega

Kadri Roose

n-ltn

nooremstaabiohvitser

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Almer Ellen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 9, 2026 2:04 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; tartu ats <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Mariliis Õun <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Lauri Jaakson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20260211_EERxx_21MAR_PRANGLI_EETUFIZ_KL

Tere,

Ala tunnuseks on EER2616

Tervitades,

Almer

From: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 13, 2026 11:03 AM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Mariliis Õun <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; tartu ats <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 20260211_EERxx_21MAR_PRANGLI_EETUFIZ_KL

Tere

Kaitseliit soovib EETU FIZi piires teostada piiratud õhuruumi alas UAS
lende.

Manusena kuvatõmmis loodava piiranguala paiknemisest.

Kui peate ala loomist võimalikuks, palume AMC-lt alale tunnust.

A)EETU B)2603210700 C)2603211700

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER26xx ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT
ACTIVITY WI 581304N 0264339E – 581216N 0264744E – 581127N 0264846E –
580918N 0264846E – 580918N 0264139E – 581054N 0264139E - 581304N 0264339E.
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5331
2552.

F)SFC G)4500FT AMSL

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.