Subject: Teade - Pringi küla, Heina tee 1, Heina tee 3, Heina tee 5, Heina tee 8, Heina tee 10, Heina tee 12 ja Heina tee katastriüksuste detailplaneeringu algatamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 15:58:54 +0300

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 25.06.2026
korraldusest nr 233 „Detailplaneeringu algatamine ja lähteseisukohtade
kinnitamine Pringi külas Heina tee 1, Heina tee 3, Heina tee 5, Heina tee
8, Heina tee 10, Heina tee 12 ja Heina tee katastriüksustel“

(teade lisatud manusena).

Viimsi Vallavalitsuse 25.06.2026 korraldusega nr 233 on võimalik tutvuda
ka: Viimsi valla dokumendiregistris
<https://atp.amphora.ee/viimsi/index.aspx?itm=257017>

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi vallavalitsuse
planeeringute osakonda e-posti aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  või telefonil +372 602 8822.

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee