Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 16:47:30 +0300

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/24453 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Rannu alevik, 22160 Elva-Rannu tee // 
22166 Rannu ringtee // 22166 Rannu ringtee T1 // Aia tänav // Männi // Pargi 
tänav L1 // Pargi tänav L2 // Rannu park // Ringtee tn 3 // 15 // 19 // 
Ristiku // Sireli // Õuna, Tartu maakond, Elva vald, Ervu küla, Kopliserva 
// Rannu alevik, 22166 Rannu ringtee (Rannu jalgtee, 
Sademeveekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 70 lg 2 p1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27564150>  (menetlus nr: 
514537), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (ERIK ALTMÄE) poole.