Subject: C-328/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 14:33:01 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/293
Kohtuasja number: C-328/26
Vastuse kuup�ev: 12.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kaebuse esitamise t�htaeg; kaebuse vastuv�etamatuks tunnistamine 
vaidlustamise t�htaja �letamise t�ttu; rahvusvahelise kaitse taotlemine; 
vaidemenetlus; �igus t�husale �iguskaitsevahendile; �igus �igusabile ja 
esindamisele
�iguslikud vormid: direktiiv 2013/32/EL; EL p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8809

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium