Subject: Ed: Veeproovide võtmine
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 14:00:40 +0300

Tere

Registreerimiseks.

Tänades

Saatja: Mati Jürisson <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 12. mai 2026 08:04
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]>
Teema: Ed: Veeproovide võtmine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan kinnitamiseks Viljandi järvede seiregraafiku.

Esimene proov 19.05.2026, proovide võtmise anumad saadetakse selle nädala
jooksul.

Parimat

Mati Jürisson

Viljandi Spordikeskus juhataja

520 0454

  _____

Saatja: Mati Jürisson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 07. mai 2026 11:46
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Veeproovide võtmine

Tere,

Pöördun Viljandi Spordikeskus nimel sooviga veeproovide võtmise osas
Viljandi linn randades (Viljandi järv, Paala tehisjärv)

Soovime kasutada samasugust võimalust kui 2025 aastal: Teie saadate Cargo
kaudu proovide võtmise anumad, Spordikeskus võtab ise proovid ja saadab
laborisse.

Tasu garanteerime esitatud arvete alusel.

Lisan seiregraafiku:

Nädal 21  19.05.2026

Nädal 25  16.06.2026

Nädal 29   14.07.2026

Nädal 33   11.08.2026

Meeldivat koostööd soovides

Mati Jürisson

Viljandi Spordikeskus juhataja

520 045

  _____

Saatja: Mati Jürisson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 5. mai 2025 12:35
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Veeproovide võtmine

Tere!

Pöördun Viljandi Spordikeskus nimel sooviga veeproovide võtmise osas
Viljandi linn randades (Viljandi järv, Paala tehisjärv)

Soovime kasutada samasugust võimalust kui 2024 aastal: Teie saadate Cargo
kaudu proovide võtmise anumad, Spordikeskus võtab ise proovid ja saadab
laborisse.

Tasu garanteerime esitatud arvete alusel.

Lisan seiregraafiku:

Nädal 21  19.05.2025

Nädal 25  16.06.2025

Nädal 29   14.07.2025

Nädal 33   11.08.2025

Meeldivat koostööd soovides

Mati Jürisson

Viljandi Spordikeskus juhataja

435 1575 , 520 045

  _____

Saatja: Mati Jürisson
Saadetud: esmaspäev, 05. mai 2025 12:32
Adressaat: TA Tallinna labor
Koopia: Kaili Luik
Teema: Veeproovide võtmine

Tere!

Pöördun Viljandi Spordikeskus nimel sooviga veeproovide võtmise osas
Viljandi linn randades (Viljandi järv, Paala tehisjärv)

Soovime kasutada samasugust võimalust kui 2024 aastal: Teie saadate Cargo
kaudu proovide võtmise anumad, Spordikeskus võtab ise proovid ja saadab
laborisse.

Tasu garanteerime esitatud arvete alusel.

Lisan seiregraafiku:

Nädal 21  19.05.2025

Nädal 25  16.06.2025

Nädal 29   14.07.2025

Nädal 33   11.08.2025

Meeldivat koostööd soovides

Mati Jürisson

Viljandi Spordikeskus juhataja

435 1575 , 520 045