Subject: Kogujatee nr. 22104 Rähni-Rahinge
From: "Mait Laidvee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Mait Laidvee" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 16:20:30 +0300

Tere

Kirjutan Teile seoses Kure maaüksuse ja lähiala detailplaneerigu 
aliustamisega. Teie 26.06.2024 kirjas nr. 7.2-2/249825-2 kirjutate, et 
kogujatee ja
ristmikute väljaehitamine on antud piirkonna elanike ja arendaja kohustus.

Rääkisin 15.06 Transpordiameti Lõuna osakonna ehitus üksuse juhataja Toomas 
Tõnuristiga, kes kinnitas meie telefonikõnes, et Transpordiameti

plaanides on tänaseks kogujatee nr. 22104 Rähni-Rahinge väljaehitamine. 
Sellega seoses palun Transpordiametil saata Tartu Linnavalitsusele ja 
teistele
asjasse puudutavatele osapooltele kiri kus Te seda kinnitate. Antud kiri 
aitaks kaasa kolmepoolselt eelpool mainitud piirkonna arengule.

Lugupidamisega

Mait Laidvee
juhatuse liige

Walburg OÜ

Ravila 75, 50411 Tartu
tel +372 509 4720