Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 17:34:19 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10594 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Viljandi mnt 
74 (Elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Rapla linnas Viljandi 
mnt 74 maaüksusele täiendava üksikelamu kavandamiseks ehitusõiguse andmist 
projekteerimistingimustega. Taotluse kohaselt soovitakse püstitada kuni 250 
m² hoonealuse pinnaga kuni 8 m kõrgune puitkarkasshoone. Loakohustusliku 
hoone kavandamine linnas on detailplaneeringukohustuslik. Kohalikul 
omavalitsusel on õigus detailplaneeringu koostamine asendada 
projekteerimistingimuste avatud menetlusega. Eelnõu avaldati 21. aprillil 
2025 valla veebilehel ja teade trükitakse valla infolehe "Rapla Teataja" 
aprillikuu numbris. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri 
vahendusel ja valla veebilehel https://rapla.ee/projekteerimistingimused. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid saab esitada 
ehitisregistri vahendusel 10 päeva jooksul või kuni 25. maini 2025 valla 
e-posti aadressile [email-masked]. Mahasõiduna kasutatakse olemasolevat 
Viljandi mnt 74 mahasõitu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27344012>  (menetlus nr: 
485812), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.