Subject: C-305/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 11:07:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/303
Kohtuasja number: C-305/26
Vastuse kuup�ev: 17.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: osaniku staatus; �ri�hingu osade v��randamine; �igus omandile; 
�igus t�husale �iguskaitsevahendile
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 17; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 47; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 63

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8819

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium