Subject: Tingimuste uuendamise taotlus 22.05.26 - Kevade Arendus OÜ - Riigitee nr 12 Kose-Jägala tee km 5,12 ja 5,30 ristumiskohtade ehitamise leping
From: Tõnu Pippar I AARIUS <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Rita Źereen <[email-masked]>, "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 11:53:57 +0300

Tere.

Kevade Arendus OÜ esitab taotluse lisasolevate Riigitee 12 Kose-Jägala tee 
ja Kevade tänava ristumiskohtade ehitamise nõuete uuendamiseks. vt.lisa

Uuendatud tingimusi ootama jäädes.
--

Lugupidamisega / Sincerely yours,

Tõnu Pippar

GSM: +372 555 11 719

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aarius Kinnisvara OÜ – kinnisvara arendus – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Projekteerimistööd OÜ – hoonete ja rajatiste projekteerimine, 
tüüpprojektid – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Ehitustööd OÜ – hoonete ja rajatiste ehitus – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Hoovitooted OÜ – jäätmete süvamahutid, jäätmemajad, rattamajad, 
kuurid, mänguväljakud, välitreeningseadmed, multš, tänavakivid, 
klinkertellis-sillutiskivid – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kevade Arendus OÜ – kinnisvara arendus - [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kontor / Office: Vahtra 15-12, Kose 75101, Eesti

Web: www.aarius.ee <http://www.aarius.ee/> , FB: 
https://www.facebook.com/aariusgrupp

AARIUS – Uue ja kestva elukeskkonna heaks!

Käesolev teade on mõeldud ainult ettevõttele või isikule, kellele see on 
adresseeritud ja võib sisaldada piiratud levikuga ning konfidentsiaalset 
teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat, võtke palun teadmiseks, et 
andmete avaldamine, levitamine või paljundamine on rangelt keelatud. Kui 
olete saanud käesoleva teate eksituse tõttu, teavitage meid palun sellest 
koheselt ja kustutage kiri oma arvutist. This transmission is intended 
solely for the entity or person to whom it is addressed and may contain 
privileged and confidential information. If you are not the intended 
recipient, please be notified that any dissemination, distribution or 
copying is strictly prohibited. If you have received this transmission by 
mistake, please let us know and then delete it from your system.

---------- Forwarded message ---------
From: Rita Źereen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Fri, May 22, 2026 at 11:06 AM
Subject: FW: FW: Riigitee nr 12 Kose-Jägala tee km 5,12 ja 5,30 
ristumiskohtade ehitamise leping
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere,

Palun saatke taotlus [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  nõuete uuendamiseks.

Rita Źereen

Kooskõlastuste üksus

+372 5120275

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

From: Tõnu Pippar I AARIUS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 22, 2026 11:04 AM
To: Rita Źereen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: Riigitee nr 12 Kose-Jägala tee km 5,12 ja 5,30 
ristumiskohtade ehitamise leping

Tere.

Tänan.

Küsin üle...19.12.2023 väljastatud nõuded kehtisid kaks aastat ning on 
praeguseks aegunud. Kas ja kuidas peaksin taotlema uued tingimused?

Ette tänades.

Tõnu

On Thu, May 21, 2026 at 11:50 AM Rita Źereen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Transpordiamet on väljastanud 19.12.2023 kirjaga nr 7.1-1/23/24953-2, 
riigitee 12 Kose-Jägala tee ja Kevade tänava ristumiskohtade ehitamise 
nõuded.

Lugupidamisega

Rita Źereen

Kooskõlastuste üksus

+372 5120275

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

From: Tõnu Pippar I AARIUS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 21, 2026 10:58 AM
To: Rita Źereen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Riigitee nr 12 Kose-Jägala tee km 5,12 ja 5,30 ristumiskohtade 
ehitamise leping

Tere.

Tänan.

Huvitatud isik on Kevade Arendus OÜ. Kontaktid tunduvad õiged.

Küsin üle, kas on vaja taotleda Transpordiametilt Kevade tn tee 
projekteerimiseks projekteerimistingimused või pole see vajalik?

Kui jah, siis soovin taotleda Transpordiametilt Kevade tn tee 
projekteerimiseks projekteerimistingimused. Kuidas täpselt toimida?

Kui ei, siis lasen teedeprojekteerijal allkirjastatud projekti saata ja 
saame ilma projekteerimistingimusteta hakkama.

Heade soovidega ja tagasisidet oodates.

--

Lugupidamisega / Sincerely yours,

Tõnu Pippar

GSM: +372 555 11 719

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aarius Kinnisvara OÜ – kinnisvara arendus – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Projekteerimistööd OÜ – hoonete ja rajatiste projekteerimine, 
tüüpprojektid – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Ehitustööd OÜ – hoonete ja rajatiste ehitus – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Hoovitooted OÜ – jäätmete süvamahutid, jäätmemajad, rattamajad, 
kuurid, mänguväljakud, välitreeningseadmed, multš, tänavakivid, 
klinkertellis-sillutiskivid – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kevade Arendus OÜ – kinnisvara arendus - [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kontor / Office: Vahtra 15-12, Kose 75101, Eesti

Web: www.aarius.ee <http://www.aarius.ee/> , FB: 
https://www.facebook.com/aariusgrupp

AARIUS – Uue ja kestva elukeskkonna heaks!

Käesolev teade on mõeldud ainult ettevõttele või isikule, kellele see on 
adresseeritud ja võib sisaldada piiratud levikuga ning konfidentsiaalset 
teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat, võtke palun teadmiseks, et 
andmete avaldamine, levitamine või paljundamine on rangelt keelatud. Kui 
olete saanud käesoleva teate eksituse tõttu, teavitage meid palun sellest 
koheselt ja kustutage kiri oma arvutist. This transmission is intended 
solely for the entity or person to whom it is addressed and may contain 
privileged and confidential information. If you are not the intended 
recipient, please be notified that any dissemination, distribution or 
copying is strictly prohibited. If you have received this transmission by 
mistake, please let us know and then delete it from your system.

On Wed, May 20, 2026 at 5:07 PM Rita Źereen <[email-masked]> 
wrote:

Tere,

Edastan Teile esmaseks ülevaatamiseks riigitee ristumiskoha lepingu. Palun 
kontrollige enda andmeid. Täiendavalt palume kinnitust , et teie olete 
huvitatud isik, kui ei siis palume lisada volikiri.

Täiendavalt palume esitata „ Kevade tn arenduse teede projekt I etapp (Karla 
detailplaneering)“ (koostaja Aarius Projekteerimistööd OÜ, töö nr 2403-01, 
edaspidi projekt), projekteerija poolt

digiallkirjastatuna. Ootame Teie tagasisidet hiljemalt 25.05.2026 e-posti 
aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] .

Lugupidamisega

Rita Źereen
Kooskõlastuste üksus
+372 5120275
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

-- 

Lugupidamisega / Sincerely yours,

Tõnu Pippar

GSM: +372 555 11 719

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aarius Kinnisvara OÜ – kinnisvara arendus –  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Aarius Projekteerimistööd OÜ – hoonete ja rajatiste projekteerimine, 
tüüpprojektid –  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Aarius Ehitustööd OÜ – hoonete ja rajatiste ehitus – 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aarius Hoovitooted OÜ – jäätmete süvamahutid, jäätmemajad, rattamajad, 
kuurid, mänguväljakud, välitreeningseadmed, multš, tänavakivid, 
klinkertellis-sillutiskivid –  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Kevade Arendus OÜ – kinnisvara arendus -  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Kontor / Office: Vahtra 15-12, Kose 75101, Eesti

Web:  <http://www.aarius.ee/> www.aarius.ee, FB: 
<https://www.facebook.com/aariusgrupp> https://www.facebook.com/aariusgrupp

AARIUS – Uue ja kestva elukeskkonna heaks!

Käesolev teade on mõeldud ainult ettevõttele või isikule, kellele see on 
adresseeritud ja võib sisaldada piiratud levikuga ning konfidentsiaalset 
teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat, võtke palun teadmiseks, et 
andmete avaldamine, levitamine või paljundamine on rangelt keelatud. Kui 
olete saanud käesoleva teate eksituse tõttu, teavitage meid palun sellest 
koheselt ja kustutage kiri oma arvutist. This transmission is intended 
solely for the entity or person to whom it is addressed and may contain 
privileged and confidential information. If you are not the intended 
recipient, please be notified that any dissemination, distribution or 
copying is strictly prohibited. If you have received this transmission by 
mistake, please let us know and then delete it from your system.