Subject: FW: Sideprojekti 4950 VT1360 Kaberla muudatuse kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 16:11:20 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit  7.1-2/25/15748-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liisa Jänes <[email-masked]>
Sent: Monday, October 13, 2025 11:01 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Sideprojekti 4950 VT1360 Kaberla muudatuse kooskõlastamine

Tere

Saadan korrigeeritud materjali.

*	Seletuskirjas muutsin punkt 3, kuhu lisasin põhjendused projekti
muudatuse kohta.
*	Maa-ja Ruumiameti kitsenduse rakenduses tehakse muudatus umbes kuu
ajaga ( Muudatuse peab tegema Enefit, kellele edastasin vajaliku info).

Tervitades

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 9. oktoober 2025 09:56
To: Liisa Jänes <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Sideprojekti 4950 VT1360 Kaberla muudatuse kooskõlastamine

Tere

Täname edastatud materjalide eest.

Oleme materjalid üle vaadanud ning palume täiendada/korrigeerida.

*	Esitatud materjalidest saame aru, et Uuevälja kinnistule (tunnus:
35201:001:0028) rajatud sidetrassi osa demonteeriti ning antud lõigus side
maakaabelliini ei ole ning muudatus on ainult sidekaevu osas.

Seega palume esitada materjalides uus IKÕ plaan ainult ELASA sidekaevu
osas ning projekti materjalidest eemaldada sidemaakaabli IKÕ plaan
(VT1360_pln_35201_001_0229).

*	Seletuskirjas palume kajastada lisaks põhjendus, miks rajati
sidekaev väljapoole sõlmitud riigitee maaüksusele seatud kokkulepet (IKÕ
ala).
*	Lisaks juhime tähelepanu, et Maa- ja Ruumiameti X-gis kitsenduste
rakenduses kajastub antud sidetrassi osa endiselt.

Palume tehnovõrgu omanikul esitada õiged andmed ka Maa- ja Ruumiameti
X-gis kitsenduse rakendusse ning korrigeerida vastavalt kontuuri
paiknemist.

*	Lisaks palume seletuskirjas kajastada põhjendus miks sidetrass
rajati Uuevälja kinnistule ja hiljem demonteeriti.

Palume esitada täiendatud materjalid minu e-mailile.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liisa Jänes <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 17, 2025 1:26 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Sideprojekti 4950 VT1360 Kaberla muudatuse kooskõlastamine

Tere

Soovime kooskõlastada projekti muudatuse tööle 4950P VT1360 Passiivse
elektroonilise side juurepääsuvõrgu rajamine, Kaberla küla, Kuusalu vald,
Harju maakond.

Projekti varasem kooskõlastus nr 7.1-2/21/9387-2 (28.04.2021).

Palun leida manusest projekti materjal ülevaatamiseks ja
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee