Subject: FW: Projektterimistingimuste taotlus vee-ja kanalisatsioonitorustike projekteerimiseks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 14:52:27 +0300

---------- Forwarded message ---------
Saatja: kvk osaühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: E, 20. oktoober 2025 kell 13:56
Subject: Projektterimistingimuste taotlus vee-ja kanalisatsioonitorustike 
projekteerimiseks
To: <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

KVK OÜ taotleb projekteerimise tehnilisi tingimusi 
Tallinn-rannamõisa-Kloogaranna riigimaantee alt kinnisel meetodil 
survetorustike ja sidekanalisatsiooni toru rajamiseks algusega Harjumaa, 
Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla Kloogaranna tee 29 ja lõpuga Kloogaranna 
tee 26 kinnistul.

Lisatud skeem maa ameti kaardirakenduse kitsenduste kaardil ligikaudu 25 m 
pikkuse lõigu projekteerimiseks

Lugupidamisega

Peeter Raantse

KVK OÜ

56663676