Subject: Päring mahasõidu kohta
From: "Sauna Shark" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 13:27:52 +0300

Tere!

Soovin saada infot seoses minu kinnistule juurdepääsuga.

Palun kinnitage, kas minu kinnistule on olemas ametlik mahasõit (juurdepääs) 
riigiteelt ning kas olemasolevat mahasõitu võib kasutada planeeritava 
arenduse teenindamiseks. Kui selleks on vaja täiendavaid kooskõlastusi või 
lube, siis palun andke teada, millised toimingud tuleb teha.

Kinnistu andmed:

*	Katastritunnus:   55701:001:1516
*	Aadress:  Valga maakond, Otepää vald, Pilkuse küla, Mäeküla

Ette tänades!

-- 

        Heade soovidega,
        Saunashark Oü
        Kadri Kungus / Müügiesindaja-personalijuht
        +372 5373 8741
    <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yboXz895uizlwBiHkMmsGTKdusSTvnK91S3zDBANaTb1m79QdbQ1FyBjYBMz3Ur8rsr6WwhgpnFsOo>