Subject: Idaringtee 21 krundi detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Kareli Kilter" <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 15:10:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

 Kareli Kilter saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks
epostiga edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.

Teil on kuni  29.08.2026 15:10:33 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
<https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=zz3nx
3gcfcwj4qe>
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=zz3nx3
gcfcwj4qe

Kareli Kilter  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 29.08.2026 15:10:33 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
<https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=zz3nx
3gcfcwj4qe>
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=zz3nx3
gcfcwj4qe

Kirja algtekst:
Saadame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Ruumiloome osakond
Teema: Idaringtee 21 krundi detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks
ja
arvamuse avaldamiseks.
Dokumendi liik:  Kiri
Dokumendi number: DP-22-013.
Dokumendi kuupäev: 20.07.2026

 - Ruumiloome_osakond_Kiri_20260720_DP-22-013.asice