Subject: küsimus kaugkütte kohta
From: "Signe Kiin" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 09:57:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tõrva Vallavalitsusel on tekkinud küsimused kaugkütte teemal.

SW Energia OÜ opereerib Tõrva linnas Tartu tn 4 katlamaja 27.09.2018
sõlmitud soojusenergia ostu-müügi hankelepingu alusel, mille kehtivus
lõpeb 01.06.2028. Olemasolev katlamaja süsteem kuulub vallale ja katlamaja
kaudu varustatakse soojusenergiaga vallale kuuluvaid hooneid. SW Energia
OÜ on esitanud vallale ehitusloa taotluse uute trasside väljaehitamiseks
ning soovib liita antud katlamaja külge eratarbijaid.

Täna Tõrva kesklinna ei ole kaugküttepiirkonnaks määratud. Eratarbijate
lisandumisel on tegu kaugkütteteenuse pakkumisega ja mitte enam lokaalse
katlamaja opereerimisega. Meie hinnangul tuleneb kaugkütteseaduse §- 5
lg-test 1 ja 2, et kaugküttepiirkond peab olema määratud volikogu
otsusega. Seega enne, kui saaks sõlmida SWE-ga kokkulepet kaugkütte
pakkumiseks kesklinnas, peaks volikogu võtma vastu otsuse
kaugküttepiirkonna laiendamiseks?

Paluksime võimalusel konkurentsiameti seisukohta, kas oleme
kaugkütteseadusest õigesti aru saanud.

Heade soovidega

Signe Kiin

Vallasekretär

Tõrva Vallavalitsus

766 5314