Subject: RE: Automaatvastus
From: Tõnis Veinberg <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 16:19:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Millal võiks oodata vastust pöördumisele, mille edastasin 05.05.2026. a?

Lugupidamisega

Tõnis Veinberg

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

ehitusosakond

jurist

From: Päästeamet <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 5, 2026 10:34 AM
To: Tõnis Veinberg <[email-masked]>
Subject: Automaatvastus

Tere

Täname Teid pöördumise eest!

Tegemist on automaatvastusega, millega kinnitame Teie kirja kättesaamist
Päästeameti e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. Teatame, et Teie kirja ja sellele lisatud manuseid ei
ole veel kontrollitud.

Saabunud kirju loetakse vaid esmaspäevast neljapäevani kell 8:15 kuni
17:00 ja reedel 8:15 kuni 15:45.

Kui saadetud pöördumine on:

?         teabenõue, infopäring - vastame esimesel võimalusel, kuid mitte
hiljem kui 5 tööpäeva jooksul;

?         kiri, selgitustaotlus, päring andmete väljastamiseks - vastame
esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul;

?         vaie – vaatame läbi ja teeme otsuse 10 kalendripäeva jooksul;

?         enesekontrolli tuleohutusaruanne – vaatame aruande läbi ja
küsimuste tekkimisel võtame Teiega ühendust. Kui küsimusi ei teki, siis
Teiega ühendust ei võeta.

Kui vajate appi politseid, kiirabi või päästet helistage hädaabinumbril
112. Väljaspool Eestit valige +372 600 0112.

Parimate soovidega

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>