Subject: Rannamõisa külas Kõrgemäe tee 10a maaüksuse detailplaneeringu kehtestamine
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 12:59:52 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Rannamõisa külas Kõrgemäe tee 10a maaüksuse ja lähiala
üldplaneeringut muutva detailplaneeringu kehtestamise otsuse nr 13,
lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Teenuste 2, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald