Subject: Päring droonilennu kooskõlastuse kohta Peipsi järve ääres
From: "Fred Loos" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 13:53:11 +0300

Tere

Sooviksime uurida, kas on vajalik eraldi kooskõlastus või luba drooniga
filmimiseks järgmises asukohas:
Rannamaja Cumulus
Männi tn 18, Alajõe, 41001 Ida-Viru maakond

Planeerime filmida 1. või 2. Juuni puhkemajas toimuvat DJ setti ja promo
materjale ning kasutada selleks drooni (filmimine õuest ja ümbrusest).
Tegemist ei ole kommertslennunduse ega piiriala jälgimisega, vaid
meelelahutusliku videosalvestusega.
Palun andke teada:
*   kas antud piirkonnas kehtivad droonilennule piirangud; 
*   kas vajalik on eelnev kooskõlastus PPA-ga või muu asutusega; 
*   ning milliseid tingimusi peaksime järgima. 
Vajadusel saame edastada ka täpse lennuaja, lennukõrguse ja drooni
mudeli.

Ette tänades

Fred Loos
&#43;37255992555

Sonical OÜ