Subject: RE: JTI613 Elektrivõrgu projekt. Eelkooskõlastamine.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Gunnar Mägi' <[email-masked]>
Date: Sat, 24 Feb 2024 17:34:44 +0200

Tere

Palun kooskõlastust projektile.

Gunnar Mägi varasemalt tegelenud juba.

Gunnar, küsitud erandit siiski õnneks vaja ei läinud, saime maaomanikuga 
teistmoodi kaubale.

Täpsusta küsimust projekti tähistamise kohta.

See JTI on projektikood, mis tuleb tellija poolt.

JT viitab Lääne maakonnale või Imatra Elekter AS piirkonnale, I (i) 
tähendab, et on võrgu investeering ja number seal taga on unikaalne.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 13. veebruar 2024 17:04
To: [email-masked]
Subject: RE: JTI613 Elektrivõrgu projekt. Eelkooskõlastamine.
Importance: High

Tere

Tegemist kõrval maanteega, liiklusintensiivsus 134 aut/ööp ja 50 ala, siis 
teeme erandi. Lõigul nõutud külgnev vaba ruum min 4,0 m saab tagatud

Asendile lisage trassi alg ja lõpu km-id

Teeregistri järgi tegemist 16136 Taebla-Kullamaa  teega, maaüksuse nimetus 
on 16157 Kirimäe-Kirna-Kullamaa tee 45201:001:0002

Küsimus kas pr number JTI613 on nüüd sellise tähistusega?

Parimat

Gunnar Mägi

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 9, 2024 1:26 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: JTI613 Elektrivõrgu projekt. Eelkooskõlastamine.

Tere

Tee nr 16136 (Taebla-Kullamaa või Kirimäe-Kirna-Kullamaa, täpselt ei saagi 
aru, mis on tee nimi), kilomeetril 16,93.

Vajalik projekteerida õhuliini rekonstrueerimine ja/või ümberehitus.

Esmase lahendusena peaks osa õhuliinist minema maakaabliga asendamisele 
selliselt, et maanteega ristumine kaob ära ja põllu serva tuleks uus 
õhuliini lõpumast (õhuliin jääb alles põllu poole ja rekonstrueeritakse). 
Maaomaniku (põlluharija) vastuseisu tõttu ei saa uut lõpumasti põllu servast 
väga kaugele paigaldada.

Sooviksin teada, kas võin projekteerida uue lõpumasti teekatte servast 5,0 m 
kaugusele (õhuliini tõmme jääb ainult põllu poole, seega mast ei saa tee 
poole ümber kukkuda), toestus tugimastiga õhuliini poole (mitte tõmmitsatega 
maantee poole).

Vastasel korral, kui maaomaniku ja Transpordiametiga kokkuleppele ei saa, 
jäävad olemasolevad õhuliini mastid alles ja asendatakse paljasjuhtmed 
rippkeerdkaabliga olemasolevatel mastidel, millest üks kandemast asub 
maantee katte servast praegu 3,0 m kaugusel. Ja see oleks kandemast, mis 
tähendab, et ümber kukkuda võib see ükskõik, millises suunas, ka tee peale.

Manuses pdf väljavõte asendiplaanist kõnealusest kohast ja dwg (sisaldab 
müra mingil määral).

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352